Tillbaka till uppdragslista

Bemanningskoordinator

Är du en person som brinner för sociala kontakter, trivs i en tempofylld miljö och har ett genuint intresse för administration och människor? Vill du bli en del av en arbetsplats som arbetar med fokus på livskvalitet och utveckling tillsammans? Då har du din chans nu!

Vi söker dig som i gott samarbete med våra konsultchefer vill hantera och utveckla våra bemanningsprocesser.

Du har följande egenskaper:

  • God samarbetsförmåga
  • Prioriteringsförmåga
  • Handlingskraft
  • Uthållighet
  • Noggrannhet
  • Stresstålighet
  • Positiv inställning

Dina arbetsuppgifter:

Som bemanningskoordinator kommer du att bistå konsultcheferna med dagliga administrativa uppgifter. I arbetet ingår mycket mejl- och telefonkontakt. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att vara:

  • Allmän logistik kring uppdragen
  • Administration kopplat till referenstagning
  • Hotell- och resebokningar
  • Förhandling och avtal med hotell och resebolag etc.

Bakgrund och erfarenhet: Relevant utbildning inom HR eller administrativt arbete. Erfarenhet av administrativt arbete ihop med annan utbildning (exempelvis inom sjukvård) är också meriterande.

Anställningsvillkor: Heltid, fast lön, tjänstepension, friskvårdsbidrag och i övrigt goda villkor.

  • Hidden
  • Dra filer hit eller
    Max. file size: 128 MB.
    • Hidden
    • Hidden
    • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.