Är du en person som brinner för sociala kontakter, trivs i en tempofylld miljö och har ett genuint intresse för administration och människor? Vill du bli en del av en arbetsplats som arbetar med fokus på livskvalitet och utveckling tillsammans? Då har du din chans nu!
Vi söker dig som i gott samarbete med våra konsultchefer vill hantera och utveckla våra bemanningsprocesser.
Som bemanningskoordinator kommer du att bistå konsultcheferna med dagliga administrativa uppgifter. I arbetet ingår mycket mejl- och telefonkontakt. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att vara:
Relevant utbildning inom HR eller administrativt arbete. Erfarenhet av administrativt arbete ihop med annan utbildning (exempelvis inom sjukvård) är också meriterande.
Heltid, fast lön, tjänstepension, friskvårdsbidrag och i övrigt goda villkor.
Vi använder test som ett första steg i rekryteringen för att säkerställa en fördomsfri och rättvis process som fokuserar på din potential.
Skicka då ditt CV (obligatoriskt) till oss och fyll i dina kontaktuppgifter i formuläret.