Bemanningsadministratör till Sverek AB

Sverek är ett mycket snabbväxande och framgångsrikt rekryterings- och
bemanningsföretag för läkare, sjuksköterskor och socionomer. Våra medarbetare har varierande bakgrund inom sjukvård, ekonomi, försäljning, entreprenörskap och HR. Vi trivs och utvecklas tillsammans i en mycket positiv anda av samarbete. Vi har ljusa fräscha lokaler högst upp i en modern byggnad bredvid Skrapan på Södermalm i Stockholm. Nu söker vi en bemanningsadministratör för att ytterligare förbättra våra bemanningsprocesser.

Vi söker dig som i gott samarbete med våra konsultchefer vill hantera och utveckla våra bemanningsprocesser.

Vi tror att du har följande egenskaper

Samarbetsvilja

Prioriteringsförmåga

Handlingskraft

Uthållighet

Noggrannhet

Stresstålighet

Positiv inställning

 

Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att vara

Allmän logistik kring uppdragen

Administration kopplat till vår bemanningReferenstagning

Hotell och resebokningar

Förhandling och avtal med hotell och resebolag etc

Uppföljning av frågor kopplat till aktuella bemanningsuppdrag

Bakgrund och erfarenhet: Relevant utbildning inom HR eller administrativt arbete. Erfarenhet av administrativt arbete ihop med annan utbildning (exempelvis inom sjukvård) är också meriterande.

Anställningsvillkor: Heltid, fast lön, tjänstepension, friskvårdsbidrag och i övrigt goda villkor.

Vi bokar in intervjuer löpande och kommer att skriva avtal om anställning när vi har en kandidat som passar väl in hos oss – därför ber vi dig skicka in din ansökan så snart du har möjlighet.

Skicka din ansökan till Marcus.eklundh@sverek.se

  • Dra filer hit eller
    Accepterade filtyper: jpg, gif, png, pdf, doc, docx, pdf.