BEMANNINGSADMINISTRATÖR SVEREK

Sverek är ett väldigt snabbväxande och framgångsrikt rekryterings- ochbemanningsföretag för läkare, sjuksköterskor och socionomer. Våra medarbetare har varierande bakgrund inom sjukvård, ekonomi, försäljning, entreprenörskap och HR. Vi trivs och utvecklas tillsammans i en mycket positiv anda av samarbete. Vi har ljusa fräscha lokaler högst upp i en modern byggnad bredvid Skrapan på Södermalm i Stockholm.

Nu söker vi en bemanningsadministratör för att ytterligare förbättra våra bemanningsprocesser. Vi söker dig som i gott samarbete med våra konsultchefer vill hantera och utveckla våra bemanningsprocesser.

Vi tror att du har följande egenskaper

  • Samarbetsvilja
  • Prioriteringsförmåga
  • Handlingskraft
  • Uthållighet
  • Noggrannhet
  • Stresstålighet
  • Positiv inställning

 

Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att vara

  • Allmän logistik kring uppdragen
  • Administration kopplat till vår bemanning
  • Referenstagning
  • Hotell och resebokningar
  • Förhandling och avtal med hotell och resebolag etc
  • Uppföljning av frågor kopplat till aktuella bemanningsuppdrag
  • Bakgrund och erfarenhet: Relevant utbildning inom HR eller administrativt arbete. Erfarenhet av administrativt arbete ihop med annan utbildning (exempelvis inom sjukvård) är också meriterande.

Ansök direkt här på hemsidan eller mejla till bjorn.lindtorp@sverek.se

  • Dra filer hit eller